Klubhuset er rammen om de fleste af vore sociale aktiviteter, og er det naturlige start- og slutpunkt for alle dagsture.

Klubhuset er beliggende på adressen: Mellem Broerne 2a, 9400 Nørresundby, med flot udsigt over havnen.

Huset indeholder bla. køkken, bar, teorilokale, kompressorrum m.m.

Klubhuset bruges primært til startsted for ture, opbevaring af grej, og ikke mindst sociale arrangementer.

Terrassen er fast udstyret med grill, der ofte er i brug efter sommerens ture.

Klubhuset gennemgik sidst en større renovering i 2008.

Ud over klubhuset i Nørresundby, som tidligere tilhørte Nørresundby Sportsdykkerklub, råder klubben fortsat over det tidligere ASK klubhus, Vestre Fjordvej 69, 9000 Aalborg. ASK Klubhuset anvendes primært til opbevaring af materiel.

Udover de 2 klubhuse har ANSK et mindre skur på Skudehavnen i tilknytning til Lappedykkerens kajplads med materiel relateret til kutteren. Endelig har vi en dobbeltgarage under Limfjordsbroen på Nørresundby-siden 100 meter fra klubhuset til opbevaring af både.

ASK Klubhuset, Vestre Fjordvej

Skur ved Skudehavnen / Lappedykkeren III